Jump to content
Crystal_Simms

RaNdOm FuN!!!!! - Love and Romance

Recommended Posts

Posted

lol i thought maybe we should start staying on topic everywhere else XD this is just some random fun do random things and everyone else get ur bootys back here! stop watching the sitcom! LOL

oh yea lea is even cuter on webcam with her little button nose XD -pinches lea nose-


Posted

yeah and you look like an alien cause your cam sux ass! :P


Posted

*looks all down and pouty* but if i do that, how can we kiss properly? *bats eyelashes*


Posted

you wish! *pats crystals head* your so cute when you jump to conclusions like that, besides our game will never end till your here or me there, btw i am so coming during animethon you need to tell me dates and that, idc if i miss the other one going to you would be cheaper and more fun, hehe.


Posted

mmm i jump to conclusions i won last night ahh u looked so cute and sexy esp the way u moan my named x3 mmmm and that u said u were my bitch mmm the look u had on ur face like i was driving u crazy u sooo wanted to touch pussy but u wouldnt i bet ur pussy was begging for it hmmm =P mmmm i dont think u can handle me lea :3



×