Jump to content

Ice Cream And Rainbows... - Gay Guys! <3

Recommended Posts

Posted

Hi everyone... this is a page dedicated to my blog

im basically trying to get more readers and pageviews to my blog so if you are interested ..please feel free to check it out...and if u are curious about what my blog is about ???... just click on the link.. below..

www.icecreamandrainbows.blogspot.com

(i'll be updating on a regular basis..and if you are thinking of starting your own blog... go for it...it's really a great thing !!!)

Share this post


Link to post
Posted

how is the iphone 4


Share this post


Link to post
Posted

its "4S" not "4"...u gotta get your technical facts straight ! (hhihihihih)
its great!... i love it.....it's brought me closer to him already.


Share this post


Link to post
Posted

woooow you go girl, that sounds awesome, by the by love the new virgin post .................... and i was never a guy for technology, im the cave man type when it comes to apple.... the last thing i knew about apple that it fell on isaac newton's head and then i fell to sleep


Share this post


Link to post
Michael_Wolfe
Posted

@Niloc have you try the blog here on the site yet.....


Share this post


Link to post
Posted

@ wolfe

.... err... yeah i checked it out but i think its like only certain posts get published.... you have to submit your blog and stuffs... hassle hassle..


Share this post


Link to post
Michael_Wolfe
Posted

Let me ask and check on it..I will ask a site manger...Thank you for letting me know that..


Share this post


Link to post
Michael_Wolfe
Posted

@Niloc I just went to your blog and found it to be very nice..Love the home page..I did talk a little to the site manger and he ask me to start one on here to see how it works..For me I don't know that much about bloging (is that how they say it) LOL..but I guess I will try..You have any suggestion how to start my first one..I guess you would call me a virgin..LOL


Share this post


Link to post
Posted

thanks wolfie....hmmm? start a blog on gays.com?

hmm... maybe you can try check these websites out ..these are the most blog popular blogging websites i know...

www.blogspot.com

www.wordpress.com

but im not sure how could you start a blogpage on this website..but it really is a cool idea... a whole link dedicated to gays.com bloggers

Share this post


Link to post
Michael_Wolfe
Posted

Thx Niloc I always wonder that to...Keep posting your updates for us...


Share this post


Link to post
Posted

already on it


Share this post


Link to post
Michael_Wolfe
Posted

on it thx


Share this post


Link to post
Posted

just visited the facebook page, thought it looked good.


Share this post


Link to post
Michael_Wolfe
Posted

Nice story


Share this post


Link to post
Michael_Wolfe
Posted

After 24 years together I still don't understand it all...LOL


Share this post


Link to post
Michael_Wolfe
Posted

You know that if you are lonely you can always message me and we can talk...


Share this post


Link to post
Posted

did you like my comment?


Share this post


Link to post

×