Jump to content

WHO WANTS TO BE MY BABY? - Love and Romance

Recommended Posts

Posted

i feel lonely, i need a girl in my life. who wants to have fun, go crazy, laugh and cry with me? someone i can trust and trust me!


Share this post


Link to post
Kat_Hamilton
Posted

i kno how u feel im lookin for the samething cuz im tired of all these fake ass bitchez but i hate ppl being pushy so hit me up u think we could go good and if you arent playin games im here


Share this post


Link to post
Sophie_Ryan
Posted

hello lets party life is to short to slip by us im real need real people


Share this post


Link to post
Kat_Hamilton
Posted

lol yep lifes to short lol


Share this post


Link to post
Posted

im not into games kat i need that someone next to me who i can tell " i love you" plus i like serious relationships


Share this post


Link to post
Kat_Hamilton
Posted

and i am serious to emely but how r u gonna find them unless u talk and party and have fun. but i have given that all up im on websites like these trying to findthat special some1 cuz thats all i want in life is someone who loves me for me and not want to change me to fit them i donteven care about looks or age any more so i mean wat i said


Share this post


Link to post
Posted

Well Hello. I feel like I am in the same boat as both you, emely (adorable name btw) and Kat. I want the lovey dovey relationship that makes me feel warm and happy and floaty inside. But I also want to be able to go out and party and have fun and experience new things. Perhaps we could talk?


Share this post


Link to post
Kat_Hamilton
Posted

yea kendra see i love the romantic part but i want some one also who make me melt when i c them like back in grade skool


Share this post


Link to post
Posted

aw serious relationships hm i dont know if i do serious relationships i dont give it a title if i love a girl then i love a girl and i will give her my heart if she will give me hers simple as that to whether it last long or not is a mystery only the future will tell =P that and i rather leave then to cheat cheating just makes no sense at all if i'm done with a girl or the relationship then i will tell to be free lol simple as that man i get punch a lot for being so truthful -rubs my cheek-


Share this post


Link to post
Posted

that is so true kat. I'm the same way.


Share this post


Link to post
Posted

kendra thats nice, you can love someone and still be able to go out thats what you call "trust" in a relationship and its very important!


Share this post


Link to post
Kat_Hamilton
Posted

trust is the most important thing in a relationship along with out lying thats the perfect foundation for any relationship


Share this post


Link to post
Posted

you got it! :-) i wish you lived in new york city close to me! ;-)


Share this post


Link to post
Posted

Good luck finding someone.. I know how tough it can be.


Share this post


Link to post
Kat_Hamilton
Posted

well emely maybe if we really get to kno eachother on here we mite be able to have a relation ship cuz i will b moving up there sometime and thanks kelli i hope u find some one as well


Share this post


Link to post
Posted

sounds good to me keli :-)


Share this post


Link to post
Posted

your right keli and thanks.


Share this post


Link to post
Posted

that would be nice if could come! :-) and i like your idea kat


Share this post


Link to post
Posted

i am ready for a g/f that will not play games or play with my heart. Are there any good girls out there.


Share this post


Link to post
BABY_LOVE_39544
Posted

i think ppl play games...they don't want to get hurt..ok..but don't go hurting other..loveing love


Share this post


Link to post
Posted

i know! its hard to find the right person!


Share this post


Link to post
Kat_Hamilton
Posted

dont give up cuz there are nice girls out there take me 4 example i have friends i love to party but i am more that a lover when it comes to my baby. if i have a baby gurl she would be treated as my world id do any thing to see her smile all the time and hear her say i love and mean it


Share this post


Link to post
Posted

awwww! thats so cute!


Share this post


Link to post
Kat_Hamilton
Posted

yea and its all tru babi gurl


Share this post


Link to post
Posted

I broke up with my x gf she couldn't handle me wanting to b near her and touch her, holding hands ect. I would do anything to have her back. she was my world and my baby and best friend. all I want is for her to give me a 2nd try. I love her so much.


Share this post


Link to post

×