Jump to content
Rachel_Ferrera

New - Lesbian Ladies

Recommended Posts

Posted

Hi, I'm a bit new, don't really know what is I want to talk about but I'm open to discussing pretty much anything. so Whats up?


Share this post


Link to post
Posted

Hey how's it going? I'm new to this site too


Share this post


Link to post
Posted

Hi its all going great I suppose lol. Today has been dedicated to paper writing pretty much, hows yours going?

and It's great to meet people new people on here


Share this post


Link to post
Posted

I'm glad to hear things are going great haha. Mine's going alright lol work 9-5 now im sitting in my room writing a take home exam xD

I'm really enjoying meeting people on here too


Share this post


Link to post
Kim_Lew
Posted

Hi, I'm pretty new too.

I'm so glad not to have exams this semester, they're all assignments!

People are nice here. If you talk with people on fandom forums or like forums for webcomics, they can get a little aggressive...


Share this post


Link to post
Posted

Your so lucky not to have exams! haha it's such a stressful time! I cant wait till there over, then I'll have four months of summer! Woohoo xD


Share this post


Link to post
Kim_Lew
Posted

Good luck! And then, have fun!


Share this post


Link to post
Posted

Thanks and I'll be having tons of fun as soon as they're done! haha


Share this post


Link to post
Posted

Hey all. Like a lot of you I'm new and would love to connect., especially with anyone in the washington dc area. Up for chat and ...Come find me


Share this post


Link to post
Posted

I've just joined and just wanted to to say hey to some people.

This will be my first summer when I haven't had to madly be finishing some kind of dissertation or exam prep, so good luck to those that are!!


Share this post


Link to post
Posted

You're so lucky! I can't wait for exams to be done. 1 and 1/2 done, 3 and 1/2 to go xD


Share this post


Link to post
Posted

I am currently tackling a symposium debate paper, that coutns as my final, an extra credit psych paper, and another paper on foreign policy. All while working night shifts. My ass is so tired I can not wait for summer to start lol.


Share this post


Link to post
Posted

Oh man thats intense lol I just finished two exam and i have another three. Psychology, Stats and Writing. I'm so excited for summer!


Share this post


Link to post
Posted

I know what you mean, my summer is going to be filled with surfing, working, and friends.


Share this post


Link to post
Posted

You surf? thats awesome I'm just going to be working and spending time with my friends. Probably will go out clubin' a bit too xD


Share this post


Link to post
Posted

yea, I picked it up when I lived in Miami, besides painting its one of my favorite outlets haha. Oh dang I get to clubbin tomorrow night, right after I study for a math test. which is not so awesome.


Share this post


Link to post
Posted

I love painting, but im not that good at it haha. I can;t wait to go out after exams, im going with my friends to celebrate finishing our first year of uni xD Good luck on your math test!


Share this post


Link to post
Posted

I know what you guys mean. I'm finishing up my Masters in Psych and got to got to get this damn thesis done. All the while working almost full time. I think I'm losing what little of my mind is left. The good news: it's almost over. Then off to the beach. Yay!


Share this post


Link to post
Posted

Life is gonna be good once it's summer xD


Share this post


Link to post
Posted

i hate cold weather. i thrive on the warmth. if anyone's in the mid atlantic. i always go to the outer banks in NC. my family has this awesome house right on the beach. totally uncrowded. some days you can walk and walk and see maybe a couple of people max. anyone ever been there?


Share this post


Link to post
Posted

I've only been to the US a couple times, but never to the beach


Share this post


Link to post
Kim_Lew
Posted

I've only been to Hawaii, boy is Waikiki Beach dangerous (rocky)! XP I'm so used to deep waters and soft sand in Oz!

Wow, Kristin, that sounds ideal! *pst* Where's NC? North Carolina? (take pity on the poor Australian!)


Share this post


Link to post

×